Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Türünü Yemeyin

Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Türünü Yemeyin Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Tür...

Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Türünü Yemeyin Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Türünü Yemeyin

Diyelim ki bir tarafta balıklar yararlı olsa da, diğer tarafta tüketerek vücuda zarar verebilecek bazı balık türleri olduğunu bilen çok az insan var. Bu makalede, hangi balık türünün tüketilmesinin size zarar verebileceğini söyleyelim.



TİLAPİA





Tilapia, yüksek düzeyde omega-6 yağ asidi ve çok düşük seviyede omega-3 yağ asidi içerir, bu da onu enflamatuar yapar. Genellikle, omega-3 yağ asitleri sağlığınız için faydalıdır, ancak araştırmaların önerdiği gibi tilapinin çok düşük seviyede omega 3'leri vardır. Yüksek omega 6s içeriği artrit, kalp rahatsızlığı ve astımı olan insanlar için tehlikelidir. Bu balık doğrudan kalp ve kan damarlarına saldıran



ÇİFTLİK SOMONU





Her ne kadar iyi somon balığı kolay bulunmamakla birlikte, gerçek şu ki, bu cinsin çoğunluğu sağlıksız. Çiftlik salmonları çok düşük seviyelerde omega 3'lere sahiptir ve yapılan araştırmalar farmed somonunun vücut kısımlarını ve bağışıklık fonksiyonlarını tehlikeye sokabilecek toksinler içerdiğini göstermektedir.



KEDİ BALIĞI





Lezzeti yüksek, yayın balığı kendine özgü tehlikelere sahip. Her balığın içinde yağ vardır, ancak yayın balığının yağı cildindedir, doymamış ve kan akışına yerleşebilir. Balıklar etten daha lezzetlidir ancak yüksek seviyedeki omega 6, kalp rahatsızlığı çeken insanlar için sağlıksız bir seçimdir.



ORKİNOS





Her şeyden önce, uskumru eti saat içinde çürür. Korunması durumunda, sadece tehlikeli olmayacak aynı zamanda birçok organ için tehdit oluşturabilir. Hiç şüphe yok ki yağlarda yüksek, ancak birçok insanda beyin ve sinir problemlerine neden olabilecek cıva oranı yüksektir.



YENGEÇ





Yengeç eti B12 Vitamini, protein ve vitaminlerle doludur ancak aynı zamanda yengeç eti tüketimi de sodyum ve kolesterol üzerinde aşırı doz almanıza neden olur. Günlük diyetinizde artan miktarda sodyum bulunması kalp felci riskini artırabilir. Ilımlı miktarda tüketim önerilir.

Kaynak Kadinpost.com https://www.kadinpost.net/balik-yiyenler-dikkat-saglikli-olmak-istiyorsan-bu-5-balik-turunu-yemeyin/

COMMENTS

Ad

Alternatif Tıp,1,Anne sütü,3,Beslenme Diyet,15,Cilt Bakımı,15,Çocuk Sağlığı,12,Gebelik,21,Güzellik Bakım,35,Hafta Hafta Gebelik,8,İlişkiler,18,Kadın Sağlığı,6,Moda,1,sAÇ BAKIMI,1,Saç Bakımı,2,Sağlık,65,Teknoloji,2,Yaşam,3,
ltr
item
Sağlık Akademisi - Güncel Sağlık Haberleri : Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Türünü Yemeyin
Balık Yiyenler Dikkat! Sağlıklı Olmak İstiyorsan Bu 5 Balık Türünü Yemeyin
https://www.kadinpost.com/images/upload/Tilapia.jpg
Sağlık Akademisi - Güncel Sağlık Haberleri
https://saglikakedemisi.blogspot.com/2019/01/balk-yiyenler-dikkat-saglkl-olmak.html
https://saglikakedemisi.blogspot.com/
http://saglikakedemisi.blogspot.com/
http://saglikakedemisi.blogspot.com/2019/01/balk-yiyenler-dikkat-saglkl-olmak.html
true
3357305834627925263
UTF-8
Tüm Mesajlar Yüklendi Herhangi bir yazı bulunamadı TÜMÜ Devamını oku Cevap Cevabı iptal et Sil By Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİLER TÜMÜ SİZİN İÇİN ÖNERİLEN LABEL ARŞİVE ARAMA TÜM GÖNDERİLER İsteğinizle herhangi bir gönderi bulunamadı Anasafaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pazt Sal Çar Per Cum Cumt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saatler önce Dün $$1$$ günler önce $$1$$ haftalar önce 5 haftadan önce Takipçiler Takip Et THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy